jahaja

som alltid annars när en sån här lista dyker upp är det i brist på annat.. men vad ska jag hitta på då? dom andra sover och jag då? jag vill inte sova nu det är ju faktiskt första natten på jullovet och då känns det fel o gå och lägga sig så tidigt.
so here you go;

Har du kramat någon det senaste dygnet? ja
Har du pussat någon det senaste dygnet? ja :)
Har du för frisyr? utsläppt
Har du duschat det senaste dygnet? ja
Har du varit i asien? nej
Har du inte hunnit med idag? sovit länge, gått på stan, vart i skolan, fikat me vännor, åk tåg, bil och buss, vart i mästa centrum, infracity typ ? och på eurostop, har ju såklart ätit med ;) ha.
Har du något jobb? ibland
Har du husdjur? ja men vist :)
Har du pallat äpplen? jag och pappa gjorde det förut ;b
Har du tappat något värdefullt i toaletten? nej, men jag har råkat trampa ner i toaletter några gånger...
Har du sett en hel porrfilm? tror inte det.
Har du kysst någon och sedan ångrat dig? jepp
Har du ätit senast? typ vid halv åtta.
Har du pojk/flickvän? njee
Hur många har du kysst? om jag viste det skulle jag tala om det.
Hur många har du haft sex med? min ensak

När vaknade du i morse? halv elva
När var du rädd senast? i tisdags
När skrattade du senast? idag
När du på fest senast? typ förra helgen
När gjorde du senaste något du egentligen inte ville?  det vet jag inte
När fick du ditt senaste sms? precis nyss.
När är du född? 21 november 1990

Vem pratade du med i telefon senast? min syster
Vem vill du spotta på? ingen förtillfället
Vem skulle du vilja se ut som? det vet jag inte
Vem fick du present av senast? pappa, innan idag
Vem gjorde dig arg senast? mamma säkert :D
Vem sjunger det du lyssnar på nu? Colbie Caillat
Vem sjöng du senast för? sjunger bara för sofie. men pappa hörde mig sjunga i dag, men det var inte till han
Vem vill du kyssa nu? martin
Vem spelade du tv-spel med senast? nico typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0