måndag

varit en händelserik söndag må jag säga. har inte hunnit blogga ;)
isöndags åkte jag ner tillsammans med sofie till s:t per, eftersom vi skulle stå där och dela ut  pepparkakor. fann johanna, sara och maria. och letade oss till rätta dit vi skulle. sen kom tuve, sen var hon, tror hon kammade benen :) Vi var tvungna att ha på oss varsin tomte luva :D HAH. stog där i två timmar och tiden gick väldigt fort och det var rätt kul faktiskt :)  åt på donken med johanna sen. och sedan kom fari, blev stjussad till stallet med åkte ganska snabbt igen då jag typ åkt dit helt i onödan. så dom stjussa hem mig så jag hämtade mina grejor och sedan åkte vi vidare till allians. spelade match mot tiunda och PINSAMT nog förlorade vi. gick inte så bra men gjorde iaf ett mål.. stannade kvar i allians sen med eric och niklas. kollade på matcher och vid nio fick jag stjuss hem av johannes :)
idag vid elva givk jag från skolan för att kolla på tapetar tillsammans med mamma. nu har vi bestämmt vad vi ska ha över allt förutom i hallen. imorgon börjar allt :D då ska dom riva ut köket ;) det är alltså på riktigt snart :) sen gick jag tillbaka till skolan och jag och johanna spårade i även detta grupparbetet. haha. men såklart roade det sara :D haha.
åkte och red sen och det gick jätte bra :) och värdelös som jag är lyckas jag inte plugga något ikväll..dåligt det. men eric kommer sen iaf :)

hejdå                                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0