söndag

vet inte riktigt vad jag har för mig, men jag hinner inte sitta vid datorn nu förtiden. ioför sig är det ju bra att jag har ett annat liv med :D heeh.
igår så var det match, och vi förlorade. vad händer? det är fan inte sant. hur många matcher har vi inte förlorat på rad nu :S fick iaf in mitt mål :D sen fick jag stjuss av fisen och hennes mamma till salabacke så följde dom med upp och kikade hur det såg ut :) sen åkte mami jag och sys hem och duschade lite snabbt och tog sedan bussen till min kusin där det vankades mat. Igentligen var planerna för denna lördag att vi skulle åka till åland och äta julbord på båten. men det ryktades om blåsning så jag bangade och mamma med. och då drog sig alla ur det hela och det blev nya planer i stället :) inte så jätte spännande där så efter nån timme åkte jag ner på stan och träffade sofie och johanna så gick vi till uddfalks. det spårade som vanligt så vi gick ner på stan och träffade annat folk istället :) fick stjuss hem av sofies mamma sen :)
idag har jag pluggat lite geografi! och nu hade jag tänkt att jag skulle bege mig till salabacke. det vankas bullar där hörde jag!

hejdå!
image65


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0