söndag

idag var den efterlängtade julshowen :)
åkte till stallet vid kl 10. fixade klart allting och vi fixade även våra hinder som dom knappt ville hoppa sen, och det fick jag minsan höra med sen ;) haha. det lilla jag såg av allt var bra, men man missar större delen av det för tiden går åt till annat.. kl ett började allt och vid 3 igen var det slut :)
jag och jenny vann såklart :D vi var bananer i pyjamas för dom som inte viste. (bilder kommer) unt var även där och fotade, väldigt mycket på mig, och han fråga efter mitt namn, så jag räknar med o få vara med i tidningen :O heeh. annars blir jag besviken :D
nu har jag pluggat lite ekonomi och bakat :D

hejdåra'

och älsk var såklart bäst <3
image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0