tisdag

dagen började med ekonomi prov som jag faktiskt tror gick riktigt bra :) känndes så iaf.. sen fick jag tillbaka mitt matte prov, vilket var en STOR besvikelse. aldrig i hela mitt liv har jag fått G på ett matte prov, och det är verkligen inte okej att få det nu heller. fyfan. kollade sedan på film och slutade kl ett. åkte hem till martin och hade det bra. gick till lägenheten sen och åkte tillsammans med mamma hem. ska dit i morgon och röja i mitt blivande rum ;) föresten har dom fårr upp skåpen i köket och det är as fint må jag säga :)
och idag hade vi avslutning me innebandyn, träna lite och sedan fikade vi :D och eftersom allianshallen är svart, så spelades frötunas herr lags seriematch i skolan så satt även och kollade lite på den innan vi åkte hem.
ska gå o lägga mig och kolla på oc nu, inatt blir det inte mycket sömn iaf..

hejdå ha ett bra liv.

image74


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0