torsdag

nu ska ni få höra lite från min hästnörd sida :) heeh!
var och red bebis<3 idag och då slog det mig att jag alltid blir så glad av honom, räcker med att bara se honom. det är helt sjukt att en häst kan göra en människa så sjukt glad, han gör mig lycklig. och han är bäst<3 längtar så jävla mycket till nästa helg, julshow i stallet och vi kommer vara bäst <3


och snacka om knas dag. jag orkar fan inte med sånt här. Men imorgon är det fredag och helg, och  förhopningsvis några saker uträttade? :) hoppas på det ialla fall!


Anna; drömde nyss att du dog så fick jag sms av dig jag ba noooo :O


sovgott<3


Kommentarer
Postat av: Anna

menade ju mer , att typ någon hade tagit din mobil efter olyckan o skickat sms till mig o ba ingrid har dött :P

2007-12-09 @ 12:29:38
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0