cp

japp, det händer igen :(  vad är problemet? jag är helt spidad och överglad och har sånna jävla förväntningar. sen skiter sig allt och då vänder allt. känner mig så otroligt nere just nu, och livet känns så otroligt värdelöst. dock är det inte mitt fel! allt beror på dig.
vad är det som är så speciellt med dig? :(

och, för tillfället förstår jag mig inte på tråkiga människor som helldre sitter inne en fredag kväll istället för att hitta på något kul. så jag ska väll vara en sån tråkig människa idag, eftersom alla är tråkiga och vill vara hemma. 
fett skojj ju.  ibland suger livet.


Kommentarer
Postat av: Kristine

Prova att byuta ut färgkoden (alltså den rosa som du har i sidoboxen som inte riktigt passar) mot antingen #FF3366 eller #FF6699 och kolla om det blir snyggare.
Gå in på Design, och sen "Ändra stilmall". Så bläddrar du ner till den delen som ser ut som den du klippte in på Playahead. Och där byter du ut #F..... vad det nu står mot nån av de två jag skrev in. Prova den första, den kan bli snygg! :D

2007-11-24 @ 01:05:38
URL: http://kyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0