fredag :)

Shhhhönaste dagen i skolan. Började med friska krafter, då det var fika eftersom det var våran sista lektion i det ämnet :) så vi fickade och snackade. sedan var det svenska och vi pratade om dialekter, och nästan varenda jävel har fördommar om skånska :( som jag själv tycker är det finaste språket i sverige :) <3 mohaha !
sendå, då var det dags för lite äckel mat som visade sig vara helt ok. och sedan begav vi oss till gympa salen. då den tragiska händelsen inrfäffade :O nejdå, driver. men vi spelade innebandy och basket, under en innebandy match blev jag armbågad i ögat av, för tillfället glömde jag hans namn, och det sprack litelite och är blått och svullet :O :(  det gjoorde piss ont! 
sen iaf, var det bara psykologi kvar. då vi inte gjorde någonting. vi gick ut en&en och fick se proven (VG) och pratade om frånvaron! sedan fick vi sluta :D dock blev det inget tidigare, kom fån skolan kl 3 som vanligt. men en skön lektion iaf =)

åkte sedan ner på stan tillsamans med sultan, mötte upp juddan och sara :)  satt i svavagalerian en stund då jag träffade på linn och edgar! trevligttrevligt.

fest hos sara ikväll. går ett ryckte om fullast vinner ^^
ha-ha

ha en bra kväll! det ska jag iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0