fredag

imorse gjorrde jag mig i  ordning på mindre än 3 kvart! det är typ rekord (A) åkte tåg till skolan i morse, det var försenat och segt, så jag kom typ 20 minuter försent, jag hatar att komma försent. jag tycker det är jätte pinsamt. menmen. vi har ju fått nytt super schema, så på fredagar har vi bara 3 lektioner :) riktigt skönt! efter skolan var jag på stan en stund och gjorde lite ärenden ;) ha-ha.  jag köpte en tröja i igår, har köpt en sådan förut med, men jag lämnade tillbaka den då. och gjorde det den här gången med. jag vill ha tröjan, men endå lämnar jag tillbaka den.
aja, sen åkte jag hemmed min proppfulla stora parfymstinkande väska ;) heeh.

ikväll hoppas vi!
vist? :)

hejdåra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0