fredag

började med trafikkunskap, och ja nu börjar jag tröttnat på det. men idag klarade jag nästan fas b! sen hade vi bara svanska och sedan åkte vi till fyrishov :) inte så super roligt där, och jobbigt att simma :(  varnar er för att bada med eve, för om något skulle hända skulle hon aldrig kunna rädda dig. hon var sämst :D  jag drunknade flera gånger pga henne! sen efter vi gjort det vi skulle, badade vi fritt :D sen tog vi en dusch och åkte hem :)
även mobbat johanna ganska mycket den här dagen! stackarn, men det är alltid kul :D men hon hade krullerikrull hår som man var tvungen att komentera hela tiden :)  OCH hon ramlade i trappan! HAHAHA. men jag missade det :(
även fajten med mitt skåp är slut!  nu är det lagat och jag kommer in i det utan att behöva stå och slå och brottas med det :)

va gööriii ?

nu ska jag äta lite mat och sedan ta en tupplur :)
HEJDÅRA.

Kommentarer
Postat av: EVE

va göriiiii? :D haha

2007-12-01 @ 00:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0