lördag

förutom att det började snöa så var gårdagen en riktigt bra kväll! orkar inte riktigt skriva om kvällen, men det kommer bilder sen, dom säger nog tillräckligt :) 
nu sitter jag här vrålhungrig och uppe allderles för tidigt. jag hade tänkt mig att jag skulle fixa stjuss av anna till senare, så jag hade ställt klockan på halv 12, och då skulle vi åkt runt halv två. men så ringde jag nyss och hon hade redan åkt :( så nu måste jag vänta på mamma som slutar kl 4, så jag kunde SOVIT nu.
fucking, och det är snö ute + att jag ska typ begå självmord i kväll. inte ordagrant, men jag ska sitta själv ute i en stor svart skog :( det kommer ju gå bra. jag är redan rädd. det ända jag kommer skrämma är mig själv!

nu ska jag  gå och lägga mig i sängen,
bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0