lördag

idag var det halloween kväll för barnen i stallet, och det var runt 50 ungar där! jag skulle vart i stallet kl 2, men eftersom jag inte hade någon stjuss fören vid 4 så kom jag dit då :P då var det mästa fixat så jag behövde inte göra så mycket. kl 5 kom barnen, och seriöst blev jag faktiskt rädd för dom (A) dom skulle få pris för bästa utklädnad, och dom hade satsat rejält! sen ialla fall, fick dom leka lite lekar och äta mat och sånt. tills det var dags för spökrundan, och om jag ska vara ärlig fick jag ångest strax innan jag åkte till stallet idag, eftersom jag skulle sitta i skogen. MEN, det gick bra ;) jag kirrade platsen, åt mig och anna, där det var som ljusast, och typ inte var i skogen. haha. Men ungarna vart typ inte rädda :/ och så var vissa as störiga! Dessutom fick jag och anna följa med sista gruppen hela rundan, för dom var sä rädda. och när vi kom in i stora skogen så hittade vi en liten flicka som grät och var jätte rädd, så vi gick med henne i stället ;) fast jag typ var räddare än vad hon var :O men vi viste typ vart dom flesta skulle sitta och skrämmas så det gick bra :) sen när alla barnen hade åkt, städade vi och sen åkte vi med hem. bilder från kvällen kommer ! :)
snart ska jag sova, för imorgon ska jag upp och jobba! 
jag har svart hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0