lördag

igår åkte jag till sara med åtta bussen från stan, tillsammans med sanne jossan och juddan :) och på bussen träffade vi värdlens vackraste man,min blivande i think ?  nejdå. han var skabb :S jätte mycket skabb. och så dumma som vi är började alla 4a skratta och kunde inte sluta fören han gått av igen. dock åkte han bara två hållplatser, stackarn :O sen vinkade han åt oss när han gått av :/
väl hos sara, johanna var redan där och strax på oss kom även eve och emelie :) vi hade det mys och sedan bjöd vi upp några killar från gatan, vilka visade sig vara sannes kusins kompisar ;) heeh. senare kom även några celsius killar :D mins inte riktigt vad vi gjorde under hela kvällen, tiden gick tort och det var kul. dock en ovälkommen person!! johanna var taggat på att slå ner honom med vinflaskan, men sara stoppade henne (N) haha. JUSTE, någon stal mitt vin jag hade kvar ;( den personen ska ha stryk!   iallafall tog jag halv tre bussen hem och somnade direkt när jag kom hem och la mig :)
imorse väckte mamma mig  kl 11, hon ville åka ner på stan men vi kom på sen att hon skulle handla presenter till mig, så då kanske det inte var så smart att ta med mig ;)  men ska åka ner snart och möta upp henne för en fika :)
sen kl 4 är det match, och jag är taggad som fan faktiskt, fast jag sitter här astrött och mår illa. men det går snart över :D och kvällen ska jag spendera hos min far. 


sanne vann , tror jag. men, det var synd om henne <3

ha en bra dag fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0