lördag

när kvällen börjar som den gjorde igår räknar man med att den ska sluta så med, men den slutade i vänge istället :)

imorse kom jag hem runt nio, tog mig en dusch kikade lite på OC tills anna kom hit. åkte till stallet på möte och lite annat smått och gåttt. hahanejdå. och anna är en chicken vafan! haha :D 
sen åkte vi hem igen och jag tog mig precis dagens andra dusch. nu ska jag inte hitta på något speciellt, kanske kolla lite på OC sen ;)
senare ska jag bege mig till sofie och käka :)  eftersom min mamma ska ut så skulle jag ha laga mat själv. men så ville sofie bjuda på middag, och det var ju väldigt passande en dag som denna :D 

hejs.

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0