måndag

haha, denna vecka är jag rätt taggad på skolan (Y) är ledig på onsdag och torsdag! :D så det är väll därför.
idag drappades jag av en väldrig huvudvärk då jag sprang i trappan i skolan och sedan hyperventilerade ut ett skratt till johanna. kommer inte ihåg anledningen till det men så var det iaf. OCH jag har fortfarande ont :( synd om mig där!
iaf, sistalektionen var bip test, och jag viste inte det så jag kunde ju inte vara med då. så jag tog bussen hem till alex, då åkte jag även förbi mitt nya hem :D hihi. men iaf, vi kika på tv och så. sen kom pappa och hämtade mig så åkte jag och red och det gick super bra :) snart ska jag försöka börja med ekonomiskiten, om min huvudvärk slutar! HAH..



dessutom säger jag bara ORKA åt vissa människor och deras fucking problem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0