match

när man är typ  20-30+ . har man inte mognat då? jag tycker det är riktigt tragiskt att möta ett lag med bara "gamligar" i och alla beter sig som svin. inte äns folk i våran ålder håller på med sådana saker. Ja, dom sykade oss. det var ju det som var meningen med det hela. men det är inte så man spelar innebandy.. och speciellt inte om man är så gamla som dom. och dom ska föreställa vara vuxna? synd om dom förfan... riktigt tragiskt är det. hållkäften till nästa match, tack på förhand!
och tjejdommaren kan ju gå och hänga sig, ändå ingen som kommer sakna henne :)
vi förlorade iaf. jag gjorde ett mål och vart utvisad. yeey!
dessutom har jag as ont i armen/handen, fick en smäll och sen kunde jag inte äns bära min vatten flaska. dock har det gått över lite. men handen börjar domna bort nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0