och så var det måndag igen

alltid trevligt när anna är här. först kollade vi på hsm 1 och åt bullar :) sen blev vi sugna på godis, men kl var över 10 så ica var stängt. så vi bakade en kladdkaka. som vi sedan åt till hsm 2 :) gick och la oss vid halv ett.
och idag på geografin hade vi gruparbete, min grupp har om italien. jätte spännande *-) sen på svenskan hade vi gruparbete, min grupp haffade SKÅNSKAN <3 sen hade jag hål i typ 2 timmar, umgicks lite med anna :) sen var de engelska då vi inte går så mycket. och inte heller på ekonomin, var meningen att vi skulle plugga men det gör man inte när man kan göra så mycket annat :) SEN SÅ, var det dags för trafikkunskap. hört så mycket fint om den ! <3 haha, det var inte så hemskt som jag hört  men det kommer väll ;) var ju dock första lektionen bara ;b sen efter skolan gick jag till mc donalds och väntade på hassis och anna som skulle hämta mig :) sen åkte vi och red, och  det gick super bra! taggad till helgen!  har pluggat lite när jag kom hem och ska snart sova =)

2 DAGAR :D mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0