onsdag 21 NOVEMBER :)

idag är det ingen vanlig dag, grattis till mig själv :)

vanlig tråkig dag i skolan, på layouten hade vi ingen lärare så vi satt på  internet och jag gjorde en facebook :D mohaha. bli vänn med mig :) efter skolan följde jag med anna en snabbis :) sedan tog jag bussen hem och direkt när jag kom hem och hade stängt dörren ringer det på, och där stog toni (mammas kompis), inte viste jag att hon skulle komma :)  men eftersom inte mamma var hemme åkte hon och hämtede henne  ;) sen kom dom tillbaka ungefär samtidigt som kristine och olle kom :) senare kom även sofie, då åt vi kina mat  som mamma hade med sig hem! och sen kom tony hit med blommar :) (A) fettsöött :) jag och sofie var ute en sväng med olle innan vi fikade och jag fick mina paket :D fick mycke fina saker :)

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0