söndag kan dö

idag åkte jag till stallet tio över sju, kom dit lite väl tidit. började inte fören kl 8. så jag gick rund och CHILLADE, ursäkta ordvalet. sedan började slitet ;) men tiden gick fort, dessutom var det ju en massa trevligt folk där med :) slutade kl 12, och då  gick jag och åt lite tacos som var kvar från gårdagen ;) sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till allians för match mot årsta och det gick ju som förväntat! vi förlorade, men jag gjorde mål iaf ;)
nu ska jag äta mig  tjock med onyttigheter, och sen ska jag förmodligen åka till allians igen med sofie och hennes familj, för emil ville att jag skulle kolla på han :D haha, han är söt :D
har även precis tvättat ut färgen ur håret, men allt gick inte ur :O (N)


och fucking. förstår inte hur du äns har mage att göra så här mot mig. du säger att du blir utskämd, MEN VAD BLIR DÅ JAG????? jajuste, tänk på någon annan än dig själv ibland.


jag och anna ;)



 


Kommentarer
Postat av: kristine

du får alltid komma hit om du vill. och du kan alltid ringa om det är nått.

2007-11-05 @ 15:29:54
URL: http://kyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0