söndag

söndagen i ära har varit den bästa på länge :)
började med att jag gick upp strax före 7 och vid halv åtta åkte vi till stallet, as halt ute :O och en bil låg i diket precis innan infarten till stallet. den låg på sidan, kanske voltat?  tänk om det vart vi :O hahanejdå :)  tävlingen gick jätte bra idag :) i första klassen kom vi tvåa och i andra sjua :) och så var jag speaker idag med, har lykats avstå från det så jävla länge nu. men nej, idag var det på tiden :D och det var fan kul! maaah.  och, ni som kollar på serien om sjukhuset, så kommer det antagligen komma ett avsnitt där tävlingen idag är med. dom var nämligen där och  filmade idag när en tjej ramlade av! om ni har tur kanske ni ser mig i bakrunden ;b heeh. och eftersom hon ramlade av tog tävlingen extra lång tid för ambulans snubbarna var segisar! jag åkte inte hem förns vid fyra!
då tog jag mig en snabb dusch, slängde i mig maten och begav mig ner på stan och vart upplockad av fiselisen :) vi åkte till allians och där vi fann snygg johanna :D *-) ? men ja. kollade på hagunda-gottsunda och sedan sirius-aik :) under tiden roade vi oss ganska rejält! kom på lite chester (om ni vill kan jag visa någon gång:D jag lovar att man skrattar sönder sig!) och även fick jag mig en tryckardans :D sisst det hände var väll på klassdisct i typ 5an? :) haha. taggade till inför idol -08  med, sofie gillar't :) sen fick jag stjuss hem av nettan  ( / SOFIE, nejdå skojja x) ) HAHA.
nu sitter jag  här i min ensam helt och ska roa mig själv en hel natt :O

godnatt och hejdå <3

 


Kommentarer
Postat av: Liza

Söt pålle :)

2007-11-26 @ 19:04:31
URL: http://lajzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0