tisdag

igår tog jag mitt pick och pack, som pappa brukade säga om tjuvarna i tjuvahuset, och åkte till pappa. men endå sitter jag här hemma nu. det  funkar lixom inte ..
idag var jag först på ungdomsmottagningen och sen åkte jag till skolan, som tur var klassen i biblioteket så det var inge pinsamt att komma sent :) sen var det en seg och tråkig dag. och så råkade jag kasta johannas sko i huvudet på eve :O klacken prickade henns näsa och det började blöda, och sedan satt hon där med ett jack och en svullen näsa :(
var på stan med sofie en stund och pratade lite :) åkte sen hem och nu var det tänkt att jag skulle läsa engelska boken. men vi får se ;)

tjoou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0