tisdag

haha, trodde första lektionen var likviditeds fri men ICKE, såklart kom hon med en sådan men jag löverlevde :) i övrigt var skoldagen skön och vi har konstaterat att vi går i en väldigt onormal klass :D men jag gillart :)
efter skolan åkte jag ner på stan och väntade på nico tills han slutade sen åkte vi hem till honom och var där någon timme sen fick jag bege mig hem. sen gick jag ner till skolan för träningen, dock lär jag ju mig aldrig när den börjar så jag var där typ 20 minuter förtidigt men som tur var blev jag inbjuden i johannas bil :D sen gick vi ut och lekte som små barn :D haha. det var sjukt kul :)
när jag kom hem efter träningen var tony här :) så vi kika på tv och så.

baaay<3


sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0