tisdag

idag hade vi ekonomi prov, kan ju säga att det inte gick sådär super bra. det gjorde det typ inte för någon, så det var nog fel på provet! dagen rullade på som vanligt. och vi började även prata om mönstringen osv, jag har inte anmält mig och shit, som man typ kanske måste göra ?  och så måste jag ju börja RÅTRÄNA förfan. menmen.
efter skolan åkte jag ner på stan och träffade sofie. gick runt lite där sen åkte vi hem till henne och hade det mys som alltid :D vi lekte lite pluggisar med :D (A) sen åt vi mat och sedan satte vi oss i bilen och hämtade upp johanna och sedan sara och sen åkte vi hem till mig och hämtade mina kläder och vidare ner till skolan för träning :) fick stjuss av MO hem :)
snart ska jag sova, och jag fyller år om 50 min :) hihhi

hejdåra, för sista gången som 16 åring :D MOHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0