tisdag

idag vaknade jag 1klockan elva :) då gick jag upp och käkade pannkakor :D haha. vid ett åkte jag ner på stan med anna. köpte skor och en ny linda. inte direkt det jag var ute efter menmen :) skulle köpa skor, men dock inte dom jag köpte. och nu kom jag på att jag glömde köpa spegeln till mami. får köpa den en annan dag. Sen vid 4a åkte vi hem igen. har gjort lite engelska när jag kom hem, och det känns inte som att det kommer gå så jätte bra på provet. och jag har ig-varning i engelskan :( jag hade fan VG förut :O menmen. sen kollade jag på oc och sov i en och en halv timme innan jag gick ner och tränade :) tråkig träning förövrigt..   ska snart gå till sängs och kolla på oc igen :)
och i morgon drar jag till min fari!

hejdå & godnatt !


sen finns det ett ord, LÖJLIGT =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0