torsdag

igår lyckades jag inte uppdatera något, dock fanns det väll inte så mycket att skriva heller för den delen men :) var i skolan som vanligt och sedan tog jag tåget till pappa. spenderade större delen framför tvn, bonde söker fru står högst just nu :D haha. var även en sväng till eurostop och kikade efter jacka. 
och imorse var jag rekordsanbb :) blev klar på 25 minuter :) det var bra tycker jag. var på fösta lektionen sen åkte jag hem en snabbis och åt, dom i min klass tror dock mig inte :( men jag åt faktiskt!! sen tillbaka till skolan och hade geografi en jätte liten stund och sedan engelska prov. som jag inte tror gick så super bra. och så den dära ig-varningen, är för att jag inte lämnat in två uppgifter enligt henne. men jag har gjort det. så hon har typ tappar bort dom :(  och jag tänker ju knappast göra om dom! hon får fan leta!! 
efter skolan har jag ridit och det gick as bra! och sedan tränade jag som dock gick mindre bra. mitt huvud var as segt och jag var efter i allting typ :S ska nog sova snart annars drunknar jag väll i morgon. JAPP, vi ska till fyrishov imorgon med klassen. och det är snaska kotte i bubbelpoolen för alla som vill :D  heeh.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0