vääärdelöst

jag är verkligen värdelös på att plugga. Kan ju bero på att jag inte bryr mig så mycket om mina betyg? självklart vill jag ju ha bra betyg. men det är inte så viktigt, därmed behöver man ju inte råplugga?  jag vill bry mig, men jag gör det inte. det finns så mycket annat att göra än att sitta med huvudet i en skit bok. och när jag pluggat i typ 20 minuter är jag så stolt över mig själv så jag måste göra något annat för att typ belöna mig själv, det är ju sjukt. jag vet inte hur jag ska lära mig. dessutom går det alltid förvånandsvärt bra på proven, vilket jag egentligen inte förtjänar.

nu ska jag lägga  mig i soffan, kolla på OC och äta mig till en tjockis :) heeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0