apa

skoldagen gick sjukt segt, såklart .. efter skolan var jag och anna på stan en stund. åt på donken och kikade lite i affärer. men jag har inga pengar så det blev inte mycket shoppat. ska träffa pappa och få pengar imorgon, eftersom han är "skylldig" mig, igentligen är han inte det men han skulle betala min jacka och mina skor som jag redan inhandlat. så då får jag väll slösa bort lite imorgon då!
har gjort tappra försök att plugga franska och läsa den där fucking dvärg boken! men jag lyckas inte speciellt bra.. förstår inte meningen med att läsa en bok som utspelar sig på typ 1800-talet, handlar om en döv dvärg som kan läsa tankar och dessutom ser helt missbildad ut,  boken använder sig även av ett språk som antagligen ingen normal människa förstår sig på!!! mycket ovärt och värdelöst om man frågar mig.

OCH  imorgon börjar jag halv 12! suck on that

nog från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0