ff

fucking.. jag ger upp snart!


dessutom kan jag aldrig sluta tänka på vad du gör mot mig. men som jag sagt förut ska jag säga ifrån nu. jag tänker inte träffa dig när du beter dig så här. jag har accepterat det för länge nu. jag tror seriös att jag klarar mig bättre utan dig när du endå dom få gångerna vi ses endå bara ska bråka. och jag skiter i dina telefon samtal nu med. det är det ända vi har kvar känns det som. sen behöver jag inte alls göra det för din skull. varför ska jag gör något för dig när du aldrig gör något för mig? när du skitit i mig dom senaste åren? och det blir ju bara värre och värre. jag klarar det inte längre. förut var du den som fick mig att må bra, nu är du den som får mig att må dåligt.

image5image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0