gaaah

idag började jag halv tolv och jag hade tänkt sova mycket.  men jag kom inte i säng förns halv 3 inatt, så då vart de inte så mycket sovmorgon där inte. men det var det lätt värt :) begav mig ner på stan i morse och spenderade lite tid där innan jag började. hade enbart tre lektioner i dag, var av ett franska prov, som jag tror gick rätt bra. efter skolan åkte jag och solade och vart lite brun (Y)  sedan har jag även varit och ridit och ska tränai kväll. är inte sugen på det, men jag måste.

OCH jag har ett nytt liv;  utan cigaretter, utan godis på vardagar, mindre donken och vara med på alla träningar :)
och så småning om ska jag ha det så!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0