Lista

sitter hos pappa och mår jätte illa :O har ätit allderles för mycket. och eftersom jag inte har så mycket att göra snodde jag en lista av johanna så jag har något att roa mig med ett litet tag :)

10 favoriter:
Färg: Olika från dag till dag :)
Mat: hm, fiskbullar kanske.
Band: lyssnar nog inte på något band 
Film: har ingen :O
Bok: gossip girl , så långt som jag kommit
Sport: hästnörd <3
Årstid: SOMMAR !
Veckodag: Lördag
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: Kvällarna

9 för tillfället:
Humör: riktigt glad
Smak: tandkräm?
Kläder: mjukisar o en storvretacup t-shirt ;)
Bakgrund: hm, en säng, garderober, en soffa och mans kläder ;)
Nagellack: svart
Tid: 23.21
Omgivning: hör tvn lite ;)
Irritationsobjekt: inget förtillfället (A)

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: jenny?
Screen name: va?
Husdjur: OLLE,
Piercing: hål i höronen
Förälskelse: det vill jag nog inte nämna här
Musik: björn rosenström, i think
Bil: pickupen :)
Kyss: i 3an.

7 senaste:
Cigarett
: innan idag (N)
Mat: paj/godis. 
Dryck: cola
Biltur: me pappa
Kyss: onsdags
Spelad låt: sorry blame it on me
TV-program: ensam mamma söker

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:

Kläder: utsvängda jeans
Mat: brunabönor/brunkål
Musik: klassisk
Dryck: öl
Personlighetsdrag: omogna cpn.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: trände, har hos sofie :)
Du kan höra just nu: tvn
Du inte kan leva utan: familj, kompisar
Du gör när du har tråkigt: äter (N)

3 personer:
Du kan berätta allt för: bara mig själv tyvär.
Du tycker om: kompisarna
Du inte gillar: J,M,J

2 val:
Kaffe eller te: te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: den säger jag inte, men om den går i uppfyllelse ska jag berätta vad det var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0