lördag

kvällen blev verkligen inte som planerad . jag hamnade på stan med linn och johanna :) först tänkte vi åkta till allians och kolla på årsta men vi kom fram till att om vi skulle ta bussen då , skulle vi komma fram när det var 5minuter kvar typ. så det var lite onödigt!  ;) vi satte oss istället på 5an till sävja och tog en tur till linns gamla hus  och sedan begav vi oss ner i bergsbrunna där vi hade hört ryckte om fest. fest kan jag ju inte påstå att det var. men vi gick in, åt popcorn och var lite sociala. sen tog johanna och linn bussen in till stan vid tolv och johan tvingade mig att gå hem, när jag kunde tagit bussen :O så han fick gå  med mig hela vägen :D och när han skulle tillbaka tog han en taxi xD haha fett ovärt! menmen.
nu ska jag lägga mig i soffan äta en baugett med vitlökssmör och kolla på oc :)

image3

BYE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0