måndag

dagen började med en timme sovmorgon (Y) hade en lektion och sedan håltimme i 2 timmar så jag och eve åkte ner på stan och käkade lunch med jossan :) åkte sedan tillbaka till skolan och fortsatte med lektionerna. spinnade sista lektionen och det  känndes bra :D sedan kom mamma och hämta mig så åkte jag och red.
var och kollade på längenhet med. men jag gillade den inte så den blir det heller inte. jag vill flytta! :( 
nu kväll har jag varit duktig och pluggat :) har matte och engelskaprov denna vecka PLUS den där jävla dvärj boken med uppgift till. FUCK DEN!


och om någon kan förklara meningen med photo shoppade bilder skulle jag gärna vilja att den berättade detför mig! för jag förstår mig inte på folk som har ps på alla sina bilder. om man ser ut på ett vist sätt varför ändra det? :S  herregud, man får ju endå se er på riktigt i verkligheten. . . jag fattar det då inte. att man äns lägger ner tid på det är ju idiotiskt. aja..

fuckoffanddie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0