måndag

han inte skriva något igår. så skriver lite kort om lördags kvällen och söndagen nu :)
Dennis och linn kom och hämtade mig vid 6 i lördags och sedan åkte vi och hämtade crippe och åkte sedan till ica för o köpa blommor ;)  sedan åkte vi vidare hem till johan. vi åt smörgåstårta som hans mamma hade gjort :) den var super god =) var där i några timmar och sedan begav linn och jag oss ner på stan. lämnade henne och träffade jossan sanne och eve :) och vi åkte till svartbäcken hem till jimmy på fest. vi gick sedan där ifrån vid halv ett om jag inte minns fel. då det hunnit hända en hel del trevliga saker ;) vi började då gå till stan men som tur var kom sannes kompis i en bil och körde förbi, så han stjussade oss till stationen :) sen tog jag bussen hem, mycket rolig kväll :)
söndagen började kl halv åtta då klockan ringde och sedan begav jag mig till stallet. är ganska nöjd med tävlingen. och eftersom det var hemma tävling var jag tvungen att vara kvar hela dagen. kl halv 4 kom mamma och hämtade mig sen, och vi åkte till salabacke och kollade på lägenhet. den var jätte äklig och ful, men vi vill ha den. ska göra om allt isåfall :) sen åkte vi och åt på max och sedan åkte jag hem och duschade och sen åkte jag till nico och kom hem igen vid 12.
 igenting speciellet händer idag. ska åka och rida snart och ikväll ska jag plugga.



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0