måndag

HEJ.
idag åkte jag och j ner på stan vid kl ett. han skulle hem och jag skulle träffa lite klassisar :) var på stan ungefär en timme, sedan begav jag mig till stationen och tog bussen till pappa. vi drog en fika på macken sedan åkte vi och köpte nya ridbrallor och en väst. vi begav oss sedan tillbaka till uppsala och hämtade upp anna för att sedan åka till stallet, gick jätte bra o rida :) sen åkte jag hem och åt, och det var väldigt efterlängtat då jag endast ätit en macka och en bulle på hela dagen, det är inte likt mig. men ibland glömmer jag. nu hade jag tänkt lägga mig i soffan och kolla på en film med mamma :)


det gör ont att höraochläsa det
men du vet att jag alltid kommer älska dig <3 du är den bästa jag haft. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha, omfg, en macka och en bulle. du och dina matvanor är typ världens sötaste!

2007-10-29 @ 22:11:51
URL: http://www.missg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0