onsdag

hallelulja.
idag var jag inte i skolan, nästan. Åkte bara dit vid 2 och gjorde matte provet. Jag kände verkligen inte för skolan idag efter gårdagens incident. Så när klockan ringde kl 7.45 ringde jag och sjukanmälde mig och sov sedan vidare och vaknade kl halv elva istället :) väldigt skönt att få sova! gick upp och mamma gjorde frukost åt mig och lite senare åkte vi till ikea och åt och kollade lite. sedan stjussade hon mig till skolan, gjorde provet och sedan åkte jag ner på stan och träffade sofie och johanna. gick runt lite på stan i nån timme och åkte sedan hem igen.
nu skriver jag om den jävla uppgiften till dvärg boken. har läst ungefär 1/6 av boken men det ska nog gå endå :) tänker verkligen inte läsa en sida till, har redan kämpat mig igenom 50 sidor och det räcker! och jag kom på mig själv att jag har skrivit mycket om cpstörda människor i texten. nästan bara om det, typ gämfört allt med cpstörda personer. undra vad fröken får för uppfattning om mig..

sitter även och väntar på det där telefonsamtalet som kommer komma så småning om. och jag hoppas på en förändring från din sida. men så säker på det kan jag ju inte vara..


skriver mer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0