onsdag

idag väcktes jag av mamma kl nio, då var det dags att gå upp och göra sig i ordning. vid kl 10 begav vi oss till södertälje för att hälsa på min syster och johan :)
när vi först kom hit åt vi lite frukost. sedan tog vi en promenad ner till stan och där spenderade vi några timmar, gick runt och kikade i lite affärer, typ dom tre som fanns.. haha. fikade lite och sedan begav vi oss tillbaka hem till dom och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar :) sedan ska vi väll bege oss hemåt, på vägen hem ska mamma släppa mig hos pappa och där ska jag spendera natten :)
skriver kanske lite mer i kväll!

tjoou.

Kommentarer
Postat av: Kristine

vi har faktiskt fler än 3 affärer! typ alla utom gina ju!

2007-10-31 @ 18:28:12
URL: http://kyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0