söndag

igår åkte jag först ner på stan med sofie och köpte skorna ;) och så var vi lite vid humc och träffa sean och manne :) sedan drog vi hem till sofie och börja fixa och så, och sedan kom resten av folket :) vi åt mat och hade det jätte mys. sedan begav vi oss till fyrishov,  men vi var tidiga och satte oss utanför bowlinghallen för att inte frysa så mycket, eftersom vi inte hade så mycket kläder på oss. sedan stod vi och köade i över en timme och mina fötter dog under tiden :O (N) vi hade as kul där inne. och maria är en riktigt skön och spårad människa :D   jag och sofie drog där ifårn vid halv 2 och gick hem till henne och käkade lite negerbollar och muffins innan vi sov :)
idag hade vi match i alunda. vi vann med 4-3, jag gjorde ett mål.. är verkligen inte nöjd med matchen menmen.  jag och pappa åkte sedan och köpte mat på max till mig och sedan åkte vi hem. nu har jag pluggat lite och så. ska försöka plugga lite mer, men de är så otroligt ointresant och tråkigt..

tjjjuuue.


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0