söndag

idag hade jag sovmorgon :) åkte inte till stallet förns vid typ 10. dock hade jag kunnat åkt en timme senare. men det är bra o va i tid ;) iallafall, tävlingen gick as bra, och jag är jätte nöjd :) omhoppningen gick i LB och det har vi inte hoppat på as länge, så det var kul :) tror jag kom 4a, men det var bara 2 placerade (N) stannade där tills det var slut och hjälpte till att plocka undan och så. sedan stjussade vi hem sofie och sedan åkte vi hem. har sovit lite och jag har även KLIPPT mig. ja! och det vart väll bra, det behöves iallafall. ska färga det någon dag med :) någon som kan tänka sig göra det? :)
ska inte göra så mycket ikväll, j kommer iallafall hit snart.




du är bäst


image36




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0