tiiisddag

Skoldagen var helt okej. roligast var johanna idag. hon var vild hela dagen och sprang runt och slogs. men hon fick igen då det kastades saker över hela aulan :D ha-ha.  vi hade geografi prov idag. och det gick bättre än väntat, svarade på allt utom en sak, där jag igentligen kunde svaret (N) men får väll se om de jag skrev var rätt eller inte (A) fick tillbaka matten och fick VG, det är jag nöjd med eftersom det var många som inte klarade det.
efter skolan har jag inte gjort så mycket. var och tränade. och då!!!! HAHA. ÄNTLIGEN, fick jag bråka lite me en snor unge :D haha, det var någon unge från fritidsgården som kom ner och kasta en sko i marias huvud ute i korridoren så jag och sofie gick ut till han så hällde hon hela sin vatten flaska över honom sen gick vi in igen, då fyllde jag hans sko med vatten och när jag skulle gå och lämna den var han as rädd och så stog han och krama ur sin mössa på vatten :D HAHA . sen kom en fritidsledare ner och prata med maria och så fick killen säga förlåt till henne :D OCH , bäst av allt. han vart bannlyst på fritidsgården tillsvidare :D HAHAHAH. rätt åt han :D (men igentligen hade han inte kastat den i huvet på henne)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0