tisdag

dagen började med att jag var helt flippad, tycker synd om dom som måste spendera dagarna tillsammans med mig (A) vid lunch åkte vi ner på stan med geografi läraren och var uppe på uppsala åsen som jag nu fått klart för mig är där slottet ligger! sedan lurade han ner oss för den brantaste sidan genom buskar o grejjer. åkte tillbaka till skolan sen och fortsatte skoldagen. men hoppade franskan och gick ner på stan/marknaden med anna istället.
nu sitter jag härmed värdens huvudvärk och är helt slut.
anldeningen till att ja är cp på mornarna och helt off på eftermiddagarna/kvällarna är nog för att jag sover för lite. men vad ska man göra om man inte kan somna? jag vet iallafall inte.


jag lurade nyss någon kärring i telefonen att jag och alla andra som bor här är under 16 år och kärringfan gick på det, hur blåst får man vara? sen la jag på och skrattade gott för mig själv :)

nu ska jag sitta och vänta tills mamma kommer hem och gör mat, så får jag se om jag mår ngt  bättre då.



det är vid sånna här tillfällen man behöver dig..
image8


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0