tisdag

idag vaknade jag av väckarklockan kl 10. begav mig upp och började göra mig i ordning. lite efter kl 11 åkte jag ner till anna och vi tog bussen ner på stan :) inhandlade hår färg, 2 halsband och snoddar ( för det dära kortet jag fick igår, så det var gratis :D ) och så  köpte jag en stor tshirt :) sen åkte vi hem och åkte till ica och köpte mat och kladdkaka :) sen åkte vi hem ochlagade tacos och åt oss feta. sedan färgade vi mitt hår. först var det lila, rött och grått. men resultatet vart helt ok. sedan kollade vi på oth och åtkladdkaka och glass :) 
fick jag cykla ner till träningen eftersom anna snodde min moppe in till stan ;D vi hade träningsmatch mot 92orna, vi vann med 14-3 och jag gjorde 8 mål :) nu ska jag gå och lägga mig i sängen o kolla på tv. hela kroppen darrar då jag fick lite panik under matchen och tog för mycket medecin. får se när det går över...
hejdå,


sluta klaga på mig vafan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0