torsdag/fredag

torsdagen gick fort i skolan, hade engelska prov sista lektionen och det gick rätt bra. sen efter skolan skulle jag träffa pappa på stan för att kolla på skor, men fick vänta i typ 45 minuter så då spenderade jag den tiden med alex henke och marcus. sedan kolla jag på skor i  typ alla affärer, men hittade inga så  vi åkte till eurostop (i upplandsväsby) för där hade han sett en massa skor sa han. men jag hittade inga där heller. så vi åkte hem till honom och åt och kikade lite på tv, vid halv nio sjussade han hem mig igen. kollade på oc i några timmar innan jag sov.
sitter  hör för att jag ska skriva ut dvärg uppgiften. äntligen blir jag av med den boken! ska åka till skolan om typ 40 min, i mjukis byxor! resten av dagen är oplanderad.

nu ska jag äta och sminka mig.
skriver i kväll.  tjaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0