ula

jahaja. jag tog bussen från stan halv 6 och anlände till arlanda vid kvart över där pappa stog och mötte mig :) eftersom det inte går några bussar hit så är det lättare att ta bussen till arlanda eftersom han jobbar där med! sen åkte vi hem och åt mat och sedan fick pappa för sig att vi skulle åka och köpa ett par ridbyxor till mig eftersom mina sprack här om dagen..vi chansade på att dom stängde 8, men så fel vi hade. men elgiganten hade öppet så då gick vi in där och kom ut igen med en radio och en mobil. dock var inget till mig (N) . dessutom fattar jag inte vad han skulle emd mobilen till när han redan går runt med två stycken. så jag fråga han, och han sa att den kunde ligga hemma i kartongen i någon låda. det är ju jätte nödvändigt! då tycker faktiskt jag att jag kunde fått en istället.. men han är ju som han är :D sen åkte vi hem igen och då fick jag äran att instalera radion! woho. sen kollade vi på bondesöker fru, en riktig höjdare må jag säga :)
nu ska jag gå och ta bort mitt smink och så småning om ska jag väll gå och sova!


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0