finger slickande

pluggandet innan jag oerhört dåligt så jag åkte ner på stan och häckade på bryggan tillsammans med sofie och simon en stund. sen åkte jag och sofie hem till henne för att äta lite mat ;) och på bussen dit så pratar jag med henne om något men slutar att få svar så kollar jag på henne, då sitter hon och slickar på sina fingrar och tillslut börjar hon dra alla fingrarna samtidigt på tungan fram och tillbaka. när vi tillslut hoppat av bussen gick det att prata med henne. då var det en kvinna som suttit och stirrat på henne och därav började hon slicka på fingrarna ;b hahahah.

senare åkte vi iallafall och träna med a-laget och det gick väl bra, blev väldigt trött bara och mådde as illa, kan ju berott på allt godis vi hade ätit innan ;)
nu har jag faktiskt pluggat lite och det gick bättre den här gången :) men känns endå inte bra alls :/

vi kanske ses'

OCH GRATTIS TILL MATILDA :) och även emelie som också fyller år idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0