fredag

faktiskt så gick provet i svenskan rätt bra tror jag *-) får ialla fall hoppas :) i övrigt var dagen bra, jag var på flumhumör och delade med mig av det en hel del genom lite utbrottsskratt :D
sen åkte vi ner på stan för att betala bilgetterna! :)  mys ska det bli!

sen gick jag och mötte anna, och då hände pinsamaste saken :O ringde henne och hon sa att hon stod i omklädningsrummet på lindex, så öppnar jag dörren till fel omklädningsrum och står och glor på tjejen ända tills jag hör: NEJ INTE DÄR! då fattar jag att det var fel och sprang typ därifrån, stackars tjejen hon stog bara i bh ;b  haha (A)
sen blev jag fotad tillsammans med 5 olika killar :O haha, anna höll på att dö i bakrunden :D
vi köpte iaf present till frida och så gick vi och åt på kebab house :)

kvällen är inte planerad och lär inte bli heller
vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0