fredag

helgen är äntligen kommen :) dagen började med bild, med bögarna som lärare. great! och inte blev mitt självförtroende bättre när vi ritade delar av ansiktet och mina öron såg ut som laburinter, ögonen som ingenting och näsan som en jävla potatis.
sen flöt dagen på och när vi slutat åkte jag ner på stan och hade en snabb dejt med serob, vill ni veta hur det gick så är det bara att fråga ;)

pappa var här nyss och hjälpte mig lite, och inte vart han glad när han såg hur åbäket tappar sak efter sak..
kvällen ska spenderas hemma hos sofie för att fira emil, det blir mat, tårta och massa annat gott =)
jag lär ju åka nu, för här gör jag endå ingen nytta!

vi kanske ses'
och ha en super helg, det kommer garanterat jag ha :)

Kommentarer
Postat av: sanne

du har säkert heta porriga detaljer att berätta, visst?

2008-04-11 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0