fredag

och så var det fredag igen och den här veckan har gått så sjukt fort! :)
denna dagen började som alla andra fredagar med bild, och idag skulle vi fota oss själva, eftersom vi ska göra självporträtt :| som sedan ska sättas upp i matsaken, URSÄKTA? när min bild är klar tänker jag ta den och springa! ialla fall så blev det en hel del kort taga och pga det fina vädret så tog vi dom utomhus :) myyyyys!
sen var det svenska och då förberedde jag och sanne våran intervju till reprtaget som ska handla om en korvgubbe på stan! he-he. dagen flöt på och istället för gympa så spelades det kort och jag råkade sparka matilda i skallen när oskar bråkade med mig :(

efter skolan åkte jag ner på stan och träffade anna, vi gick och köpte glass och sedan gick vi och solade! sen åkte jag hem och nyss var jag och mamma och hämtade upp stolarna och ställde ut på ballkongen, hon påstår att vi ska sitta där och sola imorgon. ?


vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0