fredag

imorse gick jag till skolan och målade lite på min självporträtt ;) sen åkte jag johanna sara och judan ner på stan och satte oss på bryggan och sen fick vi även sällskap av evelina, jossan och sanna!  vi satt där till kl 3 då jag gick och mötte sanne för att sedan gå till korvisgubben som idag ställde upp! :D han var ganska trevlig, men lite svårt att förså vad han sa ibland (A)

har precis bakat en limepaj, som jag tror kommer bli jätte god :)  för ikväll kommer nämligen inger och tore hit! och då kan jag lova att jag får riktig underhållning och kommer inte ha tråkigt för fem öre ;) haha

och nu är mina kära lagkamrater i mora och jag kan ju inte vara annat än lite avensjuk (A) MEN jag ska snart åka och träna med bebis, och eftersom gabbi är i göteborg så blir det för erika så vi får se hur det blir :)

måste kila och göra lite ärenden nu!
vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0