happy

har precis nästan gjort klart idrotts saken, och det vart en hel del skrivet så jag orkade inte mer. jag och mamma ska göra klart resten i morgon :) hon har lite bättre koll på vissa av dom där sakerna än jag ;b

är så sjukt otroligt jätte glad :D beror nog på vädret (johanna vill att vi ska sluta tjata) men det är så underbart och så har jag ju en dunder helg framför mig!!!!
och i morgon har jag endast en lektion, ekonomi. För sen på geografin ska vi till aulan och lyssna på en författare och engelskan är inställd :) skönt tycker jag! ska försöka få med mig sanne ner på stan och intervjua en korvgubbe med. eehe.

nu ska jag gå ut en sväng.
vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0