måndag igen

helgen har varit helt underbar och känns lite tungt att börja en ny vecka, dock finns det många i klassen som förgyller min dag och gör skolan riktigt kul faktiskt :) och den här veckan ser ganska ljus ut! imorgon har jag endast tre lektioner och slutar kl 1 :) har dock ekonomi prov på morgonen som jag hoppas kommer gå bra.. och på onsdag ska jag & mamma åka till sthlm och träffa krisitne :) och gå och shoppa hela dagen och ha det allmänt mysigt :)

och sen är det sköna dagar kvar och inget plugg som måste göras, förutom ett PM till engelskan som igentligen skulle varit inne förr förra veckan :O men hon märker typ inte det. ;b


idag har jag varit och tränat och det gick jätte bra, vilket gör mig ännu mer taggad till den 27 :) nu ska jag kolla på oc och vänta på att mamma ska komma hem!

vi kanske ses' 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0